Risig

Förstår inte varför. 
Förkylningen är över ju…
Tröttheten står som spön i backen…eller om det var regnet…
Är ju inte så svensk längre. 
Uttrycker mig som en blandning.
Jävla svensk/italienare…
Kompisarna säger att de ser att jag är trött. 
Kanske är det våren???
Svalorna har kommit. 
Träden regnar pollen. 
Kanske är det det…
Kanske inte…
Gnager gör det också. 
Hittar inte rätt. 
Borde kanske googla på det…
eller inte…
Kanske ska jag bara gräva ner mig lite till på min liggplats så blir allt bra igen…
snurra runt ett varv till och köra in nosen under benen…
Ja, det blir nog bra…
7 reaktioner på ”Risig

Kommentera

