Välkomna hit!

Jag vet fortfarande inte riktigt hur saker och ting fungerar men ska välan fixa detta med, som så  mycket annat…

Det jag har tänkt är att börja om. På ett nytt oskrivet blad. Nåja, inte riktigt. Jag kommer ju att ta med mig det jag skrivit innan. Det finns i mitt bagage. För alltid.

Mera som ett nytt avstamp. Kasta mig ut i nya vindar med fräsch luft under vingarna. Det är ju fortfarande jag som fortsätter mumla om yoga, ungarna och hunden i vanlig oordning. Det är bara formatet som är nytt.

Ni får stå ut med lite reklam…åtminstone till en början.

Man är fri att blunda för det man vill.

Jag hoppas att ni ska trivas, för nu kör jag.

Kramar

Marika

 

3 reaktioner på ”Välkomna hit!

  1. enaningomyoga

    Fint. Jag har också funderat på att förändra bloggens utseende, man fastnar ibland. Jag tycker inte däremot att det är någon skillnad när det gäller att kommentera på olika bloggar som drivs av olika plattformar. Jag har min hemsida kring mitt företag på WordPress och jag är inte riktigt nöjd. Tycker att det är jättekrångligt och allt går inte att göra. Sedan är det ju skillnad på en hemsida och en blogg. Ska bli kul att se hur det fungerar för dig!

    Gilla

Kommentera

