Och på fingerfronten…

ont, orakt, skinnflått.

Jobbar på med mjukboll och massage.

Ändå går det som elektriska stötar genom handen tex när man applåderar på en konsert, stöter till något eller försöker göra någon rörelse som man brukar kunna göra.

För att man glömmer bort.

2017-03-14-11.41.22.png.png

Som om fingret inte var mitt.

Får frågan om jag känner av att energin flyttat sig till någon annanstans i kroppen.

Först blir jag ställd.

Vet inte vad jag ska svara.

Sen kommer jag på det.

I duschen känns det allra mest.

Som när jag var höggravid.

Långsamheten.

Att jag vill stanna för alltid under det strilande varma vattnet.

Fast det kan jag ju inte.

2 reaktioner på ”Och på fingerfronten…

  1. enaningomyoga

    Jag tror det kommer att förändras. Känner igen de här elektriska stötarna-känslan från när jag hade diskbråck i nacken, fingrarna blev helt involverade. Men det har förändrats, lite finns kvar, men jag tänker att du nog blir av med allt! Kram

    Liked by 1 person

Kommentera

